נקודת מגע - פילאטיס מכשירים בירושלים

הצוות המקצועי ושיטת העבודה הייחודית בסטודיו, מאפשרים לנו לא להתפשר על מקצועיות ושימת לב לפרטים הקטנים בכל מתעמל. כמו כן, אנו מקפידים על שיתוף פעולה והיוועצות שוטפת עם המטפלים המקצועיים (מטפלי טווינה, דיקור, מטפלים במגע ועוד) של מרכז נקודת מגע

סטודיו לפילאטיס "נקודת מגע"

בשיטת פילאטיס ישנה חשיבות רבה לדיוק בעבודה ולכן חשוב להתאמן בקבוצה קטנה, המאפשרת עבודה לפי תכנית פרטנית וקבלת תשומת לב אישית.
הצוות המקצועי ושיטת העבודה הייחודית בסטודיו, מאפשרים לנו לא להתפשר על מקצועיות ושימת לב לפרטים הקטנים בכל מתעמל. כמו כן, אנו מקפידים על שיתוף פעולה והיוועצות שוטפת עם המטפלים המקצועיים (מטפלי טווינה, דיקור, מטפלים במגע ועוד) של מרכז נקודת מגע.
אנו מציעים שירות מקצועי לרקדנים, ספורטאים, מתעמלים בעלי צרכים מיוחדים, משתקמים וכל אדם המעוניין להתחטב, לשמור על בריאות, יציבה וכושר טובים.
כל לקוח/ה זוכה לליווי צמוד ותשומת לב אישית, והתוצאות ניכרות לעין ולגוף.
קורס מדריכי פילאטיס

שיטת העבודה

בסטודיו "נקודת מגע" העבודה היא בקבוצות קטנות של עד 5 מתעמלים בשיעור, בהדרכת מורים מוסמכים בעלי וותק וניסיון רב.
לכל מתעמל נקבעת תכנית אישית, המתועדת במערכת ממוחשבת ומותאמת לצרכיו הקונקרטים של המתעמל.
שיטת ה-Structural Synergy Technique) S.S.T)
טכניקת עבודה באימון פילאטיס, שפותח על-ידי יפעת קולודנר, לאחר שנים רבות של ניסיון בתחום.
מבנה קבוע של השיעור וגמישות בתהליך השיעור הם מושגים המנוגדים זה לזה, ועם זאת אין האחד יכול להתקיים בלי האחר. קיום של מבנה מסודר של שיעור וגמישות בתהליך הלמידה מאפשר למורה להיות יצירתי וקשוב לצרכים המיוחדים של כל אחד מהמתאמנים, בלי להתפשר עם השלם. תפיסת הגוף והנפש כ"שלם" היא הַמַקנָה לגישה הזאת את חשיבותה הרבה ואת ההשפעה העמוקה שלה.
השיעור בשיטת ה-S.S.T בנוי מרפרטואר של 10 נושאים במבנה עוקב, כך שבכל שיעור יהיה תרגיל אחד מכל נושא.

פילאטיס

צור קשר

טלפון: 02-5664155
דוא"ל : nekudatmagainfo@gmail.com

כתובת: דרך בית לחם 50, ירושלים 93553

לתשומת ליבכם

 

למידע נוסף נא ליצור איתנו קשר.

נבקשך להגיע בבגדים נוחים וגרביים ולהביא מגבת אישית

נקודת מגע שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינוים במערכת השעות

המדריכי/ות שלנו

מדריכת פילאטיס:
יפעת קולודנר

יפעת הוסמכה בהוראת פילאטיס על ידי בית הספר Body Arts Science International) BASI) ובעלת תעודת הוראה מטעם האקדמיה למוסיקה ומחול ע"ש רובין (MA.DANCEׁׁ).
רקדנית וכוריאוגרפית בוגרת תואר שני. יפעת חקרה במשך שנים מודלים תנועתיים רבים ומגוונים כגון: פלדנקרייז, אייקידו, טאי צ'י, ג'ירוקינסיס, ג'ירוטוניק.
יפעת מדריכה מורי פילאטיס ומתמחה בשיקום אורטופדי ופילאטיס לרקדנים.

מדריכת פילאטיס:
נטלי דונקל

תרגיל אהוב:
Cat Strech- ניתן לעשותו בכל המכשירים. תרגיל זה עובד על שחרור, ארטיקולציה, גיוס שרירי הבטן ושליטה על הכתפיים.
היתרון שבפילאטיס לדעתי:
"זו התעמלות שמרכזת את העקרונות החשובים הכוללים: דיוק, הפעלת מחשבה, שליטה על הקורה בגוף במהלך האימון ולאחריו. שיטת פילאטיס מאפשרת הפעלה של איזורים שאינם בשימוש ביומיום"

מדריך פילאטיס:
גבריאל נסטל

לפני כמה שנים התחיל להתאמן בפילאטיס ב"נקודת מגע" והתאהב בתחום.
תרגיל אהוב:
 Roll up – תרגיל שכמעט כל אחת ואחד יכולים להצליח עם עבודה, ומאותו תרגיל יש עוד הרבה לאן להתחזק ולהגיע.
היתרון שבפילאטיס לדעתי:
פילאטיס היא דרך מדהימה, שמעבר לחיטוב ולחיזוק הגוף, היא גם דרך לעזור לאנשים עם בעיות גופניות שונות.
אימון פילאטיס זו דרך נהדרת להבין את הגוף שלנו יותר טוב. רמת הדיוק שאפשר להגיע בפילאטיס יכולה לעזור לא רק פיזית אלה גם מנטלית. אין אדם שפילאטיס לא יכול לעזור לו, ואלו שיאהבו את זה לא ירצו להפסיק!

מדריכת פילאטיס:
סיון בר-ניסדלסקי

"לראשונה הגעתי לפילאטיס לפני כ-15 שנים. לפני כמה שנים חזרתי לתרגל על בסיס קבוע והתמכרתי מחדש."
תרגיל אהוב:
אחד מיני רבים… Full pike – מעבר להיותו תרגיל מאתגר, בשבילי הוא הרגיש כסוג של ניצחון אישי.
זה תרגיל המשלב עבודת בטן  חזקה ושליטה מאסיבית בחגורת הכתפיים.   
היתרון שבפילאטיס לדעתי:
"העובדה שהוא משלב עבודה מסוגים שונים – חוזק, גמישות, שיקום ועוד, ועובד באופן שווה על כל חלקי הגוף.
בנוסף, הוא מתאים לכל סוגי האוכלוסויות ולכל הגילאים!"